Ezgiaktass Bizde 13 haftallık hamileyken covid geçirdik bol su c vitamini meyve suyu tükettik zor atlattık biraz ama hasarsız geçti çok şükür ilaç kullanmadık çok ağrımız olunca parol içtik. Katı meyve sıkacağına elime be geçse atıp içiyorduk 1,5 yaşında kızımda olmuştu şimdi hepimiz iyiyiz çok şükür acil şifalar diliyorum