Gozdeyasin iş yerimde arkadaşlar hamileyken isim arıyordu herkes birlerini eleştiriyordu isimlerin. Kız en son isim bulamadı neyse Zeynep koyayım dedi geçti. O zaman bir gün çocuğum olunca kimseye fikrini sormayacağım, ben sormadan söyleyeni de tersleyeceğim dedim. Şimdi kızımın adına doğa olarak karar verdim. Birisi o ne biçim isim falan dedi. Bende çocuk benim isim benim, fikrini sormadım, ismini sordun söyledim fikrini kendine sakla dedim. Bir daha da kimse ağzını açamadı. Ayrıca çocuğuma kimse kendi kafasına göre seslenmez. Ben bir isim koyuyorum o isimle seslenecek herkes. İşine gelmeyen hayatımdan uzayabilir.