Mavininbiri Merviiss 32 de 2kg idi benim. Doğum pozisyonu almıştı. Şu an 34+4 üz karnım aşağı inmiş doğum ne zaman olur bilmiyorum
Fenogretmeni Merviiss 1600 Gr da bana dedi ama bu hafta böyle karnimda arada sertlesme karın etrafındaki kemiklerde ağrı hissediyorum sizde de oldu mu
Merviiss gorky masallah . Beni de 4 haftada 1 çağırıyor yine 1 ay sonra gel dedi 😊 benim 1600 gram dedi
Merviiss Mavininbiri bana da normal doğuma uygun pozisyonda şuan dedi bakalım inşallah böyle devam eder dimi geri yukarı çıkar mi naisl oluyor acaba
Merviiss Fenogretmeni oralara baski yapıyor sanırım hareket edince bende de oluyor sağ sol karnımda nadir de olsa ağrı oluyor bazen sağ bazen sol sordum normal dedi
Kivircikgebe 29+3 de 1500 demişti şuan 30 haftalığız kontrole daha üç hafta var bakalım ne kadar olacak o zamana kadar 🥰 benim sıpam ters duruyordu ama inşallah doğum pozisyonuna girer normal doğumu çok istiyorum