Doğum İÇİN son 12 gün diyor piskolojim altüst korku seviyem tavan acı eşliğim düşük ilk doğum ve normal olması İÇİN dua ediyorum sizce hangi doğum daha iyi ben epiduraldoğumuda riskli diye duymuştum 🥺 lütfen normal doğum yapanlar yazsın ve epidural olanlar