Bademli 6 ayda 4 kere bu görüntüyle karştım ilki kimyasal gebelik çıktı 3 ünde test vermedim 3-4 gün gecikme sonrası regli oldum 6. Ayda eeğerim 176 çıktı ama bundan biraz daha belirgin di sonuncusu. O yüzden kan vermeden kendinizi kesinlikle hamileyim diye alıştırmayın derim 😊 inşallah güzel haberler alırsınız😍