annesinin_beybisi Snmoyk 35 haftalık sayılıyor 3 gün sonra 36 yım diyeceksin . doldurduğun hafta sayılır her zaman
_momy_ Snmoyk bazı doktorlar 36 bazıları 35 alıyor açıkcası bende aynı kargaşa içerisindeyim ama 36 içinde oluyor
_momy_ Snmoyk mesela ben üç farklı doktora gitmiştim hepsi farklı bahsetti biri ultrasona göre hareket etti biri tam gününde söyledi biride sonraki haftayı baz alarak konuştu açıkcası