Merhaba arkadaşlar. Ben çatı muayenesi yaptırdım ilk doktorum çatın dar sezaryen olman gerekir dedi doğumun zor olur dedi normal doğum önermedi ikinci bi doktora göründüm o da hiçbir sıkıntı görünmüyor çatı ile ilgili dedi sizin var mı böyle tecrübeleriniz