dnz-d Son 76 günüm kaldı ve okadar hareketli ki sürekli hareket halinde resmen göbeğim kazan o kepçe , bu normalmi . Sizin miniklerinizde böylemi kızlar ☺️
annesinin_beybisi dnz-d benim kızım uslu duruyor 😀 arada hareket eder annesini pek üzmez 🤭bizim de 29+6🤗
_Berna_ dnz-d Benimde son 10 kaldı ama mübarek içerde çiftetelli oynuyor heralde😅 keyfi yerinde gelmek istemiyor😂
csmaknc dnz-d Bizimde son 45 hareketleri güçlendi bide geçen gece hiç uyutmadı şükür dün gece uyudum biraz bide çok hareketli olunca insanı daha fazla yoruyor gün içinde de 1 saatte olsa uyumak gerekiyor
aysucbk Son 8 günümüz kaldı benimki de öyle. Hiç bi rahat durayım son günlerimin tadını çıkarayım demiyor 😂
dnz-d aysucbk allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin senin ki sabırsızlığından yapıyodur az kalmış maşallah
Fatoss94 _Berna_ belkide gelmesine az kaldığı için çok mutlu 😹 🙏🏻🧿sağlıkla kucağına alırsın insallah 🤍
dnz-d _Berna_ heycan dorukta tabi onun durmaması normal ☺️ allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
_Berna_ Fatoss94 Şu anda hastanede yatıyorum zaten. Sancılarım 1 kere düzenli başladı ama devam etmedi. Bekliyorum bakalım ne zaman gelecek. Açıklık da yok gerçi🤗
sedaboz_ 34+3 üm bende. O kadar hareketli ki zaten her sabah 6da tekmelerle uyanıyorum😂 bu uyanmalar benı korkutuyor😂 bazen yatak bile sallanıyor tekmelere çok hareketli çook
dnz-d sedaboz_ maşallah size , yatağı bilmem ama beni yerimden oynattığı kesin , bazen korkuyorum ona bişeymi oluyo diye çok güçlü vuruyo
Elvanguzel dnz-d kesinlikle 81 günümüz kaldı ve gece gündüz hareket halindeyiz çok şükür gece uykudan kalkıyorum 😂😀
Canpolat dnz-d 73 günüm kaldı benimde öyle oturayım şuraya bi yan gelip yatayım yok 😀 ayakları kaburgam da bazen mideme vuruyor bazen birini sağ birimi sol kaburgama kafayı aşşağı ittiriyor sanırım çıkacak olan yoku çözmeye çalışıyor 😀