Merhaba kızlar. 35 haftalık olduk bebişimle. Dünden beri aşırı derecede sancım var bi saatte yarım saatte bir gelip gidiyor. Adet sancısı gibi. Bebek de çok hareketli çok da kasılıyor. Sürekli bir yerde toplanıyor. Çok canımı yakıyor. Nişanım falan gelmedi akıntım da yok. Suyum da gelmedi. Sizce bunlar doğum belirtisi olabilir mi