1fatma_nurr gebelikte hiçbir akıntı normal değil yerleşme kanaması diyede bsy yok normal diyenlere inanmayın bnmde hafif lekenmem olmustu ilk bebegim de herkes normal yerleşme kanaması demişti içim rahat etmemişti doktora gitmiştim meğerse düşük yapıyormuşum 1.bucuk aylik bebeğimi kaybettim yasayan biri olarak herkesin dediğine İnanmayın ve doktora gidin