Yagmurrr_ Minigim38 bende iki gün hissetmediğim oluyor olur okdar surekli oynayacak degilya dinlenmeye ihtiyacı var
minik_koala_ve_annesi Minigim38 bak ben yeni geldim doktordan cocuk oynuyordu mesela ben hissetmiyordum doktorda dedi kucuk oldugu icin her zaman hissedilmez 23 e kadar dedi
mcansum Minigim38 seni korkutmak istemiyorum suan 21 haftalığım bende bebeğim uyuyordur diyordum kalp atışı durmuş dün öğrendim suan hastanedeyim kürtaj yapılacak en azından sağlık ocağına git kalp atışını duysunlar 🥲
Minigim38 mcansum ayyy cidden mi cok üzüldüm Allahım tez zamanda tekrardan bebek sevincini yasatsin sağlıklı sekilde kucağınıza alın 😓😓 steteskopum var onla dinledim kalp atışını suanlik hafif oynaması var güclu degilde
Yagmurrr_ mcansum böyle konuşup üzmeyin kadini yazik olumlu şeyler söyleyin. Uzuldum size Allah sabir versin
Moonlight38 Minigim38 Ben de 22.haftamda iki gün boyunca hissedemediğim için koştur koştur doktora gitmiştim, hissedemediğimi söyleyince doktorum bana gülmüştü. O haftalarda normalmiş canım, doktorum 30.haftalardan sonra hissedemezsem panik yapmamı söylemişti
Minigim38 Moonlight38 ayy teşekkür ederim sanırım uyuyor arada hareketini hissediyorum dün temizlik yapmistim sanırım yoruldu
Yagmurrr_ Minigim38 temizlik kalsin yapma bosver benim ev cok kötü yinede yaomiyom zor tutuyom kendimi şuan nasılsın merak.ettim seni
ikicocuklubiranne Minigim38 daha erken çok sık hareket hissetmek için günde birkaç kez hareket etse yeterli. 26 lardan sonra genelde çok hareketli oluyorlar
CananDuru Minigim38 Ya öyle oluyor jiliyormusun 2 gün bende cok zatıf hissettim ama sonraki iki gün çılgınlar gibi hahah içeride parti var sanki
minik_koala_ve_annesi mcansum tekrar basin sag olsun canim cok uzuldum rabbim yeniden insallah nasip etsin sigara icer miydiniz acaba