Hepimiz saglıkla kavusacagımız günü bekliyoruz 😍 inşallah saglıkla kucagımıza alırız . Benimde yarın kontrolum var saat 4 te , bakalım neler diyecek . Acıklık var mı yok mu bu kontrolde söyler herhalde , bi önceki kontrolde ben sormamıştım , sadece baş asagı pozisyon aldı demişti doktorum.Bugun bi komsuma kahveye gittim , senin göbegin düşmüş , cuma gününe doğurursun dedi 😅 nasıl anlıyolar cok merak ediyorum . Bana göre düşmedi göbegim 😅