Kız kardeşim doğum yaptı yakin zamanda. Sancıların araliklarini tuttu 10 dakikada bir gelmesini bekledi. Bu sürede dubleks evdeydi evde merdiven inip çıktı, squat yaptı, ılik duş aldi. Akşam üzeri 6 da başlamıştı sancilari 22.30 da bizim zorumuzla hastaneye gitti. Çok yoğun değildi sancilari emin olamiyordu hastaneye gitmeye. Hastaneye gidince 8 cm açıklık dediler hemen doğuma aldılar gece 2 gibi doğum yaptı. 🙂 siz de eğer sağlıklı gebelik geçiriyorsanız sanciniz sıklaşana kadar bunları yapabilirsiniz.