hilal2022 benimde doktorum 40+4e gün vermişti suni sancı ile basliycaktik. 40+2, olduğum gün dalga geçerek pilates yaptım 🤣 ise yaramaz ne de olsa filan dedim işte 🤣🙊 o gün bebeğim diğer günlerden daha da hareketliydi ve kasılmam vardı öğleden sonra başlamıştı. Onun dışında bende de çok enerji vardi. Temizlik yapmak istedim eşim izin vermedi 🤣🙊 gece 10da kasılmalar ritmik hale geldi,11de yatisim yapıldı 🙊 ama c.tesi sabahı sezeryan oldum🥰