Yagmurakks şu an yapacağın pek bişi yok genel önlemler almalıyız. Az az sık sık yemeli ve Mideyi kaynatacak besinlerden kaçınmalıyız. Ayrıca yemeklerden sonra uzanmamalıyız
Leblebi,badem, havuç ve yavaş yavaş içilen ılık süt iyi geliyor bana biraz hafifletiyor. Kefir dediler ama ben denemedim. Birde gaviscon, rennie, talcid gibi ilaçlar iyi geliyor. Gerçi ben şişe şişe gaviscon bitiriyorum sadece azaltıyor geçirmek yok. Saç olayı bilimsel birsey değil, hamilelik efsaneleri arasında oda.. şuan anlık kurtarma icin dik otur uzanma saydiklarimdan hangisi varsa ye inşallah iyi gelir.