1 aylık bebegim var mama olarak hipp kullanıyorum fakat fiyatı biraz tuzlu geldiği için değiştirmeyi düşünüyorum. Sma almayı planlıyoruz ama öneriniz nedir ? Sma kullanan anneler memnunmusunuz? Yada önereceğiniz gaz yapmayan doğal üretim güzel bir mama varmi ?