37+3ten bildiriyorum bende de durum aynı hareketlerim kısıtlandı, kasıklarımda regl ağrısı gibi ağrı hissediyorum, üstüne bel ağrısı çekiyorum yani ne oturunca ne de yatınca rahatım.. Öyle zamanlar oluyor ki yeter artık doğsun diyorum, bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah son zamanlar gerçekten zor