Ryhn_1234 Kızlar çatlama iğnesinin 14. Günü bugün kaset test de pozitif çıktı hatta rengi çok koyuydu bende kan vermeye gittim beta HCG 48 çıktı sizce değeri nasıl düşme ihtimali varmıdır çok korkuyorum sevinemiyorum bile
Rumeysacekenoglu Ryhn_1234 Benim ilk zamanda 50 çıkmıştı çatlatma iğnrsiylr bilmiyorum ama hamileydim yarın ne zman verdin kanı 2 günde bir tekrar ver 2 katı olunca korkma beni de korkutmuşlardı hayırlısıyla olsun
T-39 Ryhn_1234 merhabalar bende çatlatma iğnesinin 17. Günü öğrenmiştim.Beta 142 çıkmıştı .Büyük ihtimalle hamilesiniz gözünüz Aydın☺️ Betayı 2 günde bir yaptırmamı istemişti doktorum .
Ryhn_1234 Rumeysacekenoglu inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler 🙏 sen iğnenin kaçinci günü öğrenmiştin betayı