byzza16 Kızlar pandemide doğum yapmıştim o zaman sezaryen doğumlarda da 1 gece yatiriyolardi hastanede. Yakın zamand dogum yapan varsa kaç gün yattılar acaba
Eren_umay2 byzza16 2019 eylül ayında doğum yapmıştım 3 gün yattım hastanede geçen sene bi akrabamız sezeryan oldu o da 3 gün yattı hastanede devlet hastanesiydi
Eslemdemr0309 6 gun önce sezeryan doğum oldum 1 gece yattım gazın nezaman çıkarsa ozaman hastaneden çıka biliyorsunuz
Haticenurozturk byzza16 1 gün yatiyosun herhangi bi sıkıntı çıkmazsa ben de 1 gün yattım sabah 8de yapıldı yatışım ertesi dün sabah 10da çıktık hastaneden 😄