burcukeles-35 ben adetim 2 gün gecikti test yaptım silikti ama pozitifti. Salı gecesi öğrenmiştim, cuma gününe iyi bi kadın doğumcu araştırıp randevu almıştım. Çarşamba günü de sağlık ocağına gitmiştim aile hekimime hemen. Folic asit önermişti, aç gitmiştim kan da vermiş oldum; gebelik testi için tiroid vs açlık kanıydı bildiğin. Bence ne kadar erken giderseniz o kadar kâr. Önce aile hekimine sonra da iyi bi kadın doğumcuya hemen bu hafta gidin. Mesela kanınızda bilmediğiniz tiroid düşüklüğü vs vitamin eksikliği çıkarsa hiç değilse takviye vermiş olur. Hatta idrar tahlili de verin bence