Misey Benim ikinci gebeliğim ilk normal doğum ama doktorumdan hiç memnun değildim. Şimdi 11+5im siz hangi doktorları tercih ediyorsunuz memnun musunuz
Mucizem0921 Misey devlete gidiyorsan şehir hastanesinden kıymet var benimde doktorum o iyi yani hastasida çok oluyor zaten randevuda bulmak zor ona
sinemmdemirr Misey acıbadem hastanesinde Mine İnan, çok bilgili ve çok tatlı kesinlikle tavsiye ederim
Merveabay Yunus Emre Devlet Hastanesinde Dr İLKAY ORAL var tavsiye ederim işinde çok iyi güler yüzlü ve ilgili bir doktor