37+1 haftalık gebeyim karnım çok sertleşiyor bi iş yapsam belim çok ağrıyor bazen de kasıklarım ağrıyor normal doğum istiyorum hızlandırılması için ne yapabilirim artık uyuyamıyorum bile bi an önce doğsun istiyorum lütfen yardımcı olun sizde tecrübelerinizi yazın