Aselinannesi3 ilk bebeğimde gözünün üstüne kaşın var diye kocamla kavga etmişliğim var. Zaten huysuz biriyim. Adam kızına kavuşmayı bir kenara bırakmış doğum yapmamı ve lohusalıktan kurtulmamı dört gözle bekliyordu. Şimdi 2.ye gebeyim, daha beter oldum. Hayır bide kavga çıkarıp neden benim gönlümü almadın diye ayrı problem çıkarıyorum. Ama duymuyor artık beni o. Kendi Halime bıraktı. 🤣🤣🤣🤣