Lindajkek Kızlar 10+6 haftalık hamileyim tarçın tüketmek zararlı mı bir bilginiz varsa yazar mısınız, içime şüphe düştü 🥹
Muzlupuding Lindajkek aşırıya kaçmadığınız sürece yiyebilirsiniz bence neden zararı olsun ki kaşık kaşıkta yemeyin yinede 😅
CiCi_BeBe_AnNeSi Lindajkek aslında dokotorlar hamilleik döneminde hiç bir şeyi yasaklamıyor sadece az yiceksin tadımlık yoksa bir şey olmaz çoğu zarar sadece
Mrvmsi Herseyin abartısı zararlıdır.. sütlaçın üzerine döktüğünüz tarçın neden zarar versin? Yada detoks suyunuza koydunuz tarçın size neden zarar versin ki?