MelisaMila
Merhaba, doğum sancısı olabilir.
Öyleyse saatte 1 gelecek ama her sancı aynı şekilde olacak sırttan gelecek. Sonra yarım saate düşecek sonra 15 dk. Ki 15 dakikada bir varsa sancı hemen hastaneye. Sırtından vuruyorsa doğum sancısı olabilir ama sancı sıklığına bakman ve takip etmen gerek. Bence şuan ılık bir duş al hemen eğer doğum sancisiysa ve normal doğum düşünüyorsan çok iyi gecektir. Bağırma ikinma burnundan nefes alip ağzından ver ve yavas yavaş dolaş evde biraz doğum sancısı değilse geçecektir, doğum sancisiysa eğer iyi gelecektir. 38i geçmiş ve kız. Kizlar biraz sabırsız oluyir çünkü ☺️