Kizlar 36 haftadan selamlar. Ben hala karar veremedim. Sezaryan doğum sanki kolaya kacmakmis gibi geliyor. Normal çatır çatır dogururum ,o hissi yaşamak istiyorum diyorum. Fakat hemoroid problemim var ve epizyo kesisinden korkuyorum, 40 gün kanama ve 6 ayda vajina anca kendini toparlıyor diyorlar. Buna rağmen normal doğum için tüm hazırlıkları yapmaya çalışıyorum.. sezaryan da dediğim gibi hem kolaya kacmakmis gibi geliyor. Hemde belden yapılan anesteziden korkuyorum. Napacagimi bilmiyorum.