Merhabalar, 3buçuk aylık hamileyim ve son zamanlarda diş eti ağrısı problemi yaşıyorum. Öyle ki bazen yiyecekleri ısırmakta zorlanıyorum aynı problemi yaşayan gebe arkadaşlar varsa problemin giderilmesine yardımcı olacak önerileri merakla bekliyorum… :)