Perşembe günü sezaryen olcam şuan 38+3 haftalığım. Ama iki haftadır bebek hep aynı kiloda çıkıyor ultrasonda. Sebebi de bebeğin eşi yaşlanmış buna sebep olanda gebeyken covit geçirmemmiş. Covit falan geçirmedim hiç bir belirtim olmadı anlam veremiyorum 2 hafta boyunca hiç mi kilo alamaz bebek