GamzeIkay belki sen hissetmeye bilirsin ama bebekte stres olabilir yani kendini doğum anında hissedebilir buda nst sonucuyla anlaşılıyor. Son günlerde nst daha sık girmen gerekebilir. Benim ablamın başına geldi onda hiç bir belirti yoktu ama bebek stresli olduğu için kalp atışları zayıflamışti. Sezeryanla aldılar bebeği. İhmal etmemelisin.