Kubraaatmr Kizlar ikinci gebeliğim yarın yüksek ihtimal yatiaim olacak suni sancı ile. Çok korkuyorum ya
Kelebekkkkk Kubraaatmr direk suni sancı niye oluyor kendi sancınız açılmaniz olmadan doğum niye başlıyor kaç haftaliksiniz
Kubraaatmr Kelebekkkkk 39+6 yım. Geçen hafta gittiğimde bir hafta daha bekleyelim gelmezse yatış veririm dedi. Kendi sancım yok geçen hafta 1 cm acilma var dedi bebek kanaldaymis. Şuanda durumlar ne bilmiyorum