esma2197- Kızlar ben hem enox iğne heöde coraspin kullanıyorum iğneyi doğuma kadar ve sonrasında kullanıcam ama coraspini 32 yada 34 de bırakmamız gerek doğum yaklaştığı için siz ne zaman bıraktınız doktorunuz ne söyledi lütfen cevaplarmısınız ?
Efemom2 esma2197- coraspirini 32.haftaya kadar igneyide 37. Haftaya kadar kullanmamı söyledi doktorum