SevimlimX Hanımlar iki gündür bebek biyere toplaniyo göbek çevreme nefesim kesiliyo oturuyorsam kalkmam gerekiyo geçmesi için bu kasilmami bir sakıncası varmı
Dilarabozdemir SevimlimX benimde ayni sürekli toplanıyor ao gittiğimde baş aşağı pozisyondu ama kafası yukarda gibi
Deletedmom_110 SevimlimX Bende 36+4 canım benimkide öyle 30. Haftadan beridir sürekli kasılmalar var normal bişey açılmanız falan var mı
tazebiranne_hg04 SevimlimX bunu ben bilemem net birşey de söyleyemem bebeğin ne zaman gelmek isterse o zaman gelir annesi ☺️❤️
SevimlimX Deletedmom_110 doktor bakmadı alttan falan herşey normal dedi sadece Bebek çok hareketli sanki hiç uyumuyor içerde Perşembe günü ilk nst ye giricem
Htc_snn Deletedmom_110 benle aynı hafta aynı gün 😅 bende de oluyo nstde sancı çıkıyo bnm ama bnde tık yok açılmam varmı diyede baktı yoktu
Deletedmom_110 SevimlimX aslında bakması lazımdı o kasılmalar çok fazlaysa ama bir bildiği vardır benimkide rahimde yumuşama var demişti belki Perşembe gittiğinde alttan bakar canım çatı muayenesi için
Deletedmom_110 Htc_snn Benimde sancım çok çok fazla bana göre 😅😅ama nst de az çıkıyor 🤦♀️🤦♀️doktor ben seni doğum sancisiyla düşünemiyorum diyo🤣🤣cuma günü çatı muayenem var bakalım ne olacak heyecanlıyım sen oldun mu canım💗
Benjaminannesi SevimlimX evet kuzum alttan baktılar da bakalım benim 38 haftalık oldu sen baktırma şu an
SevimlimX Benjaminannesi benimki zaten riskli yani bebek riskli değil herşey normal gitti şimdiye kadar ama 3 dusugum oldu 15 sene sonra geldi mucize doktorumda herşeye temkinli davranıyor onun için sezeryan oluyorum inşallah normaldir bu kasılmalar
SevimlimX Dilarabozdemir benimkide baş aşağıdaydi üç gün önce ulturasonu iyice kasigima tuttu bikini bölgesine
Benjaminannesi SevimlimX kasılmalar normal bebeğim. Aynen iyi düşünmüş doktorun. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰😘