Adetime 4 gün kala test yaptırdım beta 90 çıktı 3 gün sonra yani bugün tekrar yaptırdım 139 olmuş. Doktor biraz az yükselmiş perşembe tekrar yaptır kimyasal gebelik olabilir dedi. Kafam karıştı üzüldüm biraz kimyasal gebelik yaşayanlar değeriniz nasıldı ya da bu şekilde sorun yaşayıp sonrasında normal gebelik yaşayan var mı?