afrAybars İlk doğumum dünyam hastanesi Aynur Simur’du, bu doğumumda acıbadem hastanesi Fatma Kutlusoy Güçlü’de olacak inşallah 🤲☺️
96esra afrAybars iyi bari ya ben bir çok il gezdim malesef doktorum belirli değildi cok kötü bir durum beni kim doğurtacak diye endişeliydim inş bende memnun kalırım fatma hocadan 🥰
afrAybars 96esra inşallah canım benim korkma bi şekilde doğacak ama emin ellerde olmak insana güç veriyor tabi ☺️ memnun kalacağına eminim