Burcu16 Kızlar bilginiz varmı yada hemşire olan arkadaşlar oluyordu görürlerse aydınlatsınlar. Benim kanım çok sıvı yani bi parmağım kesilsin yarım saat o kan durmaz. Önceden parmagıma dikiş atılmıştı hemşire sen bademcik ameliyatı olamazsın kan kaybından ölürsün demişti 🙄 yine apandist ameliyatı oldum kan pıhtılaştırıcı içirdiler hamile kalmadan öncede kadın Doğum doktorum vardı oda öyle dedi. Neyse sorum şu ki ben normalmi ameliyat olabilirim sezeryan mi utanmaSam doktoru mu arıcam bu saatte 🙈 taktım ya bilgisi olan varmı
elifiii Burcu16 jinekologunuz ve hematolog ile gorusmeden karar vermeyin, kanin pihtilasmasi gibi pihtilasmamasi da riskleri olan bir durum. Teshis edilmis hemofiliniz varsa mutlaka takibinizi yaptirin.
Mel-sin Hemofili deniyordu sanırım buna. Eşimin kuzeninde de vardı bu sorun. Geçen yıl normal doğumla 3.cocugunu doğurdu. Doktorun ne kadar iyi olduğu ile alakalı olabilir tam bir bilgim yok. Postun üstte dursun diye yazdim, hemşire arkadaşlar görüp cevap versinler diye 😉
Burcu16 Mel-sin elifiii çok teşekkür ederim kızlar 32. Haftamdayım 34 de randevum var bu konuyu detaylı doktorumla görüşecem Doğum yaklaştıkça korkular yeni yeni başlıyor
Ballkuzuveannesi Herhanği bir bilğim yok belki yardımcı olacak arkadaşlar vardır postunuz yukarda kalsın