Semanurclskn ilk gebeliğim ben de çok normal doğum istiyorum ama doktor öyle pozisyonu değişmezse sezeryan diyince üzüldüm. Stres , üzüntü hali anlayışsız bencil insanların arasında çok zor oluyor 😔 bebeğin etkilendiği de çok ortada kendini taş gibi yapıp sanki mideme oturtuyor