Sumeyyeabdi Şişkinlik bel ağrısı başağrısı diğer türlü cok şükür iyiyiz 🥰bide hissedebilseydim bebişi😀
Tubacngl Slaaa34 Bende 1 defa kalp atışı gibi 3 4 kere sonrasında olmadı o da bebek hareketiymiş ilk bebek olduğu için bende pek bilmiyorum 😊
Tubacngl Güzel gidiyor baş ağrısını saymazsak o da bu zamanlar oluyormuş Bu arada sizin karnınız çıktı mı benim birden çıktı bu hafta şuan 16+ 6 dayım