Her ay olmuyor. Bende her ay adet görürdüm (34-40 günde bir) ovulasyon takibi yaptım. İlk ay yumurtlama oldu hamilelik olmadı. 2. Ay yumurtlama olmadı fakat adetim geç geldi (42.gün) ve normalde 6 günde biterdi 3 gün sadece lekelenme şeklinde oldu. Hatta kesin hamileyim diye düşündüm ama değilmişim. 3. Ay adetim biter bitmez teste başladım ve 5. Ve 6. Gün yumurtlama gördüm ki normalde o tarihte hala adet olmam gerekiyordu test mi bozuk ki dedim. Fakat o ay sadece 5 ve 7. Günü değerlendirdik ve hamile kaldım :)