Merhabalar herkese, 30+4 günlüğüz erken doğum tehlikemiz var maalesef geöen hafta üst karnımdan yanlarıma doğru yayılan sancı ile hastaneye gidip nst çektirdim herhangibi bir açılma yok ancak bu haftadan sonra bunları yaşayacaksın dedi doktorum. Sürekli yatıyorum hiç kalkmıyorum ama arada belime şiddetli ağrı giriyor zaten rahim ağzında 1 bucuk aydır kısalma var 20 mm ama 1 bucuk ayda hiç kısalmadı 20 mm olarak kaldı tüm hazırlıklarımız tamam vallahi aklım çıkıyor 34. Haftadan önce gelmesin lütfen dua edin tüm bekleyenlere, sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah.
Buyrun sohbet edelim, aynı durumu yaşayan var mı, sizde durumlar nasıl🙏🏻🤲🏻🌸