Gozde0709 Arkadaşlar ben 21+3 hamileyim yani boyle pıt pıt hareketlenmeler oluyor ama elimi karnima koyunca öyle birşey hissetmiyorum tekme gibi yani yada esim elini koyunca birşey yok bu normal mi
berilzumrut511 Gozde0709 henüz daha çok küçük olduğu İçin dışardan hissedilmez sadece sen hissedersin büyüdükçe şiddetlenir güçlenir ve dışardanda hissedilmeye başlar