Ayseakdag yorumları okuyunca şaşırdım bende memlekete göre değişiyor demekki devlet hastanesi, bizim burda da genelde sezaryen yapıyorlarmış aile hekimime sordum niye böyle diye kimse sancı beklemek istemiyor ellerinden geldiğince sezaryen yapmak istiyorlar dedi şaşırdım , ama bakanlığın öncekini her zaman normalmiş hatta fazla sezaryen yapan hastanelere soruşturma açıyorlarmış öncelik normal yani