el_ah Hangi markayı önerirsiniz kızlar pahalı ucuz fark etmez memnuniyet ve ekonomik bulduğunuz bez hangisi ilk hamilelik tecrübesiz annelere
Ksks07 el_ah içeriği daha temiz olduğu için minies aldık Migros’tan birde Prima aldım ama Prima içerik olarak pek iyi değil elbette Minies ile başlamayı düşünüyorum
sliya30 el_ah ben 4 yıl önce prima kullanıyordum ilk Bebek yaşını geçince sleepy aldım ikisindede memnun kaldım… Ekonomik olması açısından sleppy tercih edicem bu ikinci bebişe 🤣
Sinmalts el_ah benimde ilk hamilekigim 24 haftakugiz hastane çantası için ben ben sleepy natural yenidoğan bebek bezi aldım. En çok tavsiye edilen oydu bez hafif olduğu için bebiş rahat eder dediler.
damiiss Benimde ilk hamileliğim ve bana herkes uyguna bulduğun her markadan birer paket al koy kenara dediler. Alerji yapabiliyor deneyerek bulursun dediler. Bende uygun buldukça bir numara iki numara alıp alıp koymayı düşünüyorum
zeyel_sena Çok araştırdım Sleepy bio natural 1 numara aldım henüz kullanmadık inşallah memnun kalırım.
Hemsure el_ah sleepy naturel molfix temiz içerikli ilk çocuğumda molfixle başladım sonra sleepye geçtim şimdi de sleepy aldım indirimden 8 paket sonrasında fiyatına göre ya sleepy yada molfix olarak devam edicem
suslubocu el_ah ilk bebeğimde molfix pure and soft kullndım 5 numaradan sonra normal molfixe geçtim çok memnunum. İkinciye de molfix pure and soft aldım
Muallime_97 el_ah içeriği temiz ve helâl marka olduğu için bir de cevremde kullanıp memnun kalan vardı o yüzden sleepy natural aldım ama stok yapmadım pişik yaparsa israf olmasın diye