Sena646 anestezici değilde benim doktorum istemişti sezaryen için hazırlık yapalım kan idrar tahlili ver demişti bide EKG çektirilmişti elime kağıt verdi 3 tane yapılması gereken vardı bunları yap gel dedi sekreteri kan ve idrar tahlili, EKG, nst diye yazıyordu hepsini yaptırıp doktorun yanına gitmiştim canım