AyseKA benimde hamilelikte çıktı öncesinde böyle bi problemim yoktu. Çoğu hamilelikte oluyo böyle. Korkulacak bişey değil. İlaç miligramlarıyla ayarlanıyo kan değeri, başka bi şekilde net ayarlamak mümkün olmaz. Şu an 100 mg kullanıyorum ben doğumdan sonra da 40 gün devam et dedi doktorum. Her ay düzenli kan baktırmak gerekiyo tsh yükselince bebek gelişimini engelliyo