Kızlar geçen hafta doğum yaptım ve bebeğim küvezde hergün süt sağıyorum ama iki gündür az sağmışım ve akşam üstü ani bir titreme üşüme 39 derece ateş tirtirtitriyorum sıcak su torbası ve sürekli sağıyorum doğumdan sonra aslında antibiyotik de kullanıyorum yardım edin lütfen sagdıgım sütleri bebeğe veremiyecekmiyim 😞😞