sevda_cicegi11 1 ay 3 gün önce doğum yaptım.doktorum ozlem ballıydı gayet güzel ilgilendiler ebeler, hemşireler,çocuk doktoru işitme testine bile odamıza geldiler bizi yormamak için 4750 lira doğum ücreti+ 300 TL de biz çekim yaptırdık onun için verdik doğum masraflarınin içinde çocuk için testler, lohusa şerbeti, kuaför, hoşgeldin bebek paketi yani bı takım verdiler bebek için, pişik kremi vs içinde yemek getireninden odayı temizlemek için gelen herkesin eline ayağına sağlık herkes çok yardımcı oldu iglilendi güler yüzluydu❣️