Hilalozc öncelikle çok geçmiş olsun .Bende qripim şuan iyilrşmrk üzereyim çok şükür .İlk başta doğal yollarla iyileşmeye çalışdım baktım yok geçmiyor ihmal etmedim hemen doktorumu aradım serum yazdı içinde vitamin c olan bağışıklığı güçlendiren şeyler antibiyotik kullanmadım .Doktorunuza danışın belki oda serum yazar benim yarın 5 ci .Doktorum böyle durumlarda hemen tedaviye başlamamızı önerdi çok bekledikce geçer diyerek bebeğe zarar vermiş oluyoruz .İnşallah tez zamanda atlaırsınız sizde.Korkulacak durum yok içinizi ferah tutun ve meyve bol yeyin.🤲🏻😊🙏🏻