Çok kötü bir durum. 31 haftalık hamileyim yarım paket sigara içiyorum. Hamilelik sürecimde bıraktıgımda oldu günde 3 içtiğim hatta 1 içtiğimde. Şuan yine başladım. Eşim bile artık bişey diyemiyor çünkü olay yaratıyorum. Her içişimde de üzülüyorum moralım bozuluyor neden içtim diye. Umarım sağlıklı doğumlarımız olur.