damii 29+3teyim dün gittim girdim çokta güzeldi 😍 doktorumun tavsiyesi ile gittim zaten bebeklerin bu şekilde , kuma basarak yürüyerek onların kendisini mutlu hissettirdiğini daha önce söylemişti , cmt kontrole gittiğimde tekrar söyledi ve bende dün gittim. Islak kalmamaya çalış kendini iyi kurut ve duşunu mutlaka al.