[silindi] Arkadaşlar şuan ki doktorumdan memnun değilim. Kendinizin yada arkadaşınınızın memnun olduğu doktor var mı?
elif_atsyr55 [silindi] Özel Duygu Hastanesi’nde Yeşim Hanım ve Saide Hanım ben şuan Saide Hanıma gidiyorum ikiside çok ilgililer.
Menek16 [silindi] semt olarak yazmamışsınız ama bağcılar medicine takipliyim dr sibel barut önerimdir kardeşim orada hemşire onun tavsiyesiyle seçmiştim ve çok memnunum